Kid Interiør og Funkyfam, bestående av treningsprofilen Jørgine Massa Vasstrand og hennes storfamilie, hadde et bredt samarbeid høsten 2019.
Kid Interiør og Funkyfam, bestående av treningsprofilen Jørgine Massa Vasstrand og hennes storfamilie, hadde et bredt samarbeid høsten 2019.
Hovedmålet for Kid Interiør var å treffe en yngre målgruppe, samt knytte seg til Jørgine og merkevaren Funkygine. Jørgine og familien skulle flytte inn i nytt hus i serien, og utfordringen var derfor å sikre at samarbeidet mellom Kid Interiør og Funkyfam ble en naturlig og troverdig match.
Løsningen var et felles prosjekt mellom TV 2 og Egmont med både sponsorat, produktplassering gjennom hele sesongen, digitale annonser på tv2.no og aktiviteter i Funkygine sine egne kanaler. I serien ser du blant annet Jørgine og mannen Morten plukke ut ting i butikk, og at de skifter til nytt sengetøy fra nettopp Kid.
I samme periode kjørte Kid Interiør TV-reklame for å styrke tilstedeværelsen ytterligere.
Resultatet ble god tilstedeværelse i ulike kanaler. 72 % av Funkyfam-seerne sier også at de vil vurdere Kid Interiør neste gang de skal kjøpe noe i produktkategorien.