TV 2 Konsept - smarte måter å utnytte sponsoratet på

Et sponsorat kan være så mye mer enn en sponsorvignett, og TV 2 Konsept er bindeleddet mellom annonsører og TV 2s programkonsepter.

Arrow left
Arrow right

Vi tilbyr skreddersydde løsninger som knytter merkevarer enda tettere opp mot TV 2s unike innhold. Gjennom produktplassering, sponset innhold og innholdsmarkedsføring gir vi annonsører muligheten til å dra nytte av 25 års erfaring og kunnskap om historiefortelling. Sammen finner vi historiene som passer best for våre seere og din merkevare.

Kontakt oss

Dette gjør vi

Her finner du informasjon om alle produktene i Konseptavdelingen

Les mer

Veileder og noen relevante sponsorregler

Her finner du informasjon om lover og regler for hva en sponsoridentifisering kan inneholde.

Les mer

Levering og tekniske spesifikasjoner for sponsoridentifikasjon

En sponsoridentifikasjon må være mottatt hos TV 2 senest 4 virkedager før første visning. Her finner du informasjon om hvordan og når materiell skal leveres

Les mer

Presentasjon av sponsoridentifikasjon og eksempler

Her finner du en presentasjon av sponsoridentifikasjon og eksempler

Se mer

Våre konsepter

Cases

Kontaktpersoner

Elin Wiborg

Elin Wiborg

Senior konseptrådgiver

Espen Bjerke Larsen

Espen Bjerke Larsen

Innholdsprodusent

Mari Haugli

Mari Haugli

Senior konseptrådgiver

Maria Muri

Maria Muri

Prosjektleder

Marielle Torsvik

Marielle Torsvik

Prosjektleder

Marithe Saur Haugan

Marithe Saur Haugan

Konseptrådgiver

Marthe Kristine Nossum

Marthe Kristine Nossum

Sponsorsjef

Martin Brox Moen

Martin Brox Moen

Innholdsprodusent

Ole Martin Wølner

Ole Martin Wølner

Digital konseptrådgiver

Sindre Eitungjerde

Sindre Eitungjerde

Innholdsprodusent

Siri Wærland Rollheim

Siri Wærland Rollheim

Konseptkoordinator

Stig Omland

Stig Omland

Konseptrådgiver