Vinner Q1

Annonsør:
REMA 1000
Kampanje:
Fryste Priser
MedieByrå:
Try/Opt
Reklamebyrå:
Try

Enkel utforming med tydelig kommunikasjon viser at REMA 1000 lever opp til “Det enkle er ofte det beste”. Kreative grep gir et enkelt og tydelig hovedbudskap, som skaper kvartalets beste resultater.

Annonsen fikk gjennomgående gode resultater, og utmerket seg ekstra godt på høy oppmerksomhet og lettfattelighet, noe som gjør at brukerne raskt fanger kjernebudskapet i reklamen. Dette i kombinasjon med en meget sterk Avsender-ID, den kjente blåfargen som en tydelig merkemarkør, og med stor tydelig logo, gjør at det ikke råder noen tvil om hvilken dagligvareaktør som står bak budskapet.


Annonsen scoret også best på “High Attention” som tilsier at både oppmerksomheten og tid brukt med reklamen var svært god.


Vi gratulerer vinnerne med en iskald seier i Q1 2024!