Vinner Q3
Det velkjente uttrykket "hunden er menneskets beste venn" kommer virkelig til sin rett i Volkswagens annonsekampanje i tredje kvartal.
Ved hjelp av relevant kommunikasjon og smart visuell bruk av hunden viser Volkswagen at det nå er langt lettere for firbente å komme inn og ut av ID.7 Tourer sammenlignet med de høye SUV-modellene. Annonsen er tydelig og godt produsert, med gjenkjennelige elementer fra TV og innhold som fanger lesernes oppmerksomhet, og har oppnådd kvartalets høyeste oppmerksomhetsscore på hele 57 %. I tillegg bidrar den kreative utformingen og bruk av fullskjermformat til å holde lesernes fokus over lengre tid, noe som gir annonsen kvartalets beste High-Attention-score.
Annonsen oppleves også som svært relevant og har fått den høyeste scoren på totalvurdering/liking, med 66 %. Dette er en annonse som uten tvil styrker Volkswagen og øker oppmerksomheten rundt deres nyeste modell. Volkswagen ID.7 Tourer kjører stolt inn til førsteplass dette kvartalet.