Vinner Q4
Kvartalets vinner av beste digitale annonse går til en annonsør som har levert svært gode resultater gang på gang gjennom hele 2024. I Q4 spiller reklamen ekstra godt sammen med julestemningen som sprer seg rundt om i landet, og med sin tydelighet leverer den kvartalets høyeste resultater for nytteverdi og kjøpsintensjon.
Annonsøren bruker Topscroll-formatet konsekvent og har en tydelig utforming som er svært enkel å forstå for sluttbrukeren. Formatet får svært høy oppmerksomhet (59%) og annonsen fungerer utmerket for å trekke folk inn til både nettbutikk (34%*) og fysiske butikker (44%*).
Sterk avsenderidentitet setter prikker over i-en, og vi vet at det er hos Cubus vi finner årets Julepysj.
Gratulerer Cubus med velfortjent seier i Q4.
* %-andel som sier at de skal besøke nettbutikk/ fysisk butikk som følge av å ha sett annonsen. Kilde: RAM